2e vetslag. Van Pamplona naar Navarette. - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Herman en Tineke Sambeek - WaarBenJij.nu 2e vetslag. Van Pamplona naar Navarette. - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Herman en Tineke Sambeek - WaarBenJij.nu

2e vetslag. Van Pamplona naar Navarette.

Blijf op de hoogte en volg Herman en Tineke

25 Mei 2015 | Spanje, Pamplona

8 wandeldagen achter de rug. 175 km. heel veel te vertellen. Ik zit hier te schrijven via de nieuwe smartphone. Vaak geen wifi.
We jebben Margot die 12 dagen voor ons is gaan lopen gevraagd of we haar prachtige blog:

Www.margotBB.waarbenjij.nu

mochten doorgeven aan jullie. Het is hartverwarmend om te lezen. Dan heb je enig idee hoe het hier gaat en met ons gaat.

We hadden een emailgroep aangemaakt. Met de mobiel lukt het niet zo goed. Dus vertel het hen!
Lieve mensen we komen net uit de kerk, de pelgrimszegen gekregen. De Spaanse vrouwen zingen voor ons. Ook nog Amerikanen ontmoet, die we al 5 dagen niet gezien hebben. Allemaal feestjes. Iedereen is gewoon zo ontzettend aardig en hartelijk voor elkaar,. En ondertussen ploeteren we maar voort. Herman loopt heel goed! Prachtige natuur, oude Spaanse dorpjes, onthutsend mooie kerkjes met zoveel pracht en praal. Je houdt het niet voor mogelijk.
Lieve allemaal ik ga stoppen. Herman slaapt al. Morgen om 6 uur of eerder begint het ritselen al van het zoeken in de rugzakken. Ongeveer om 8 uur op stap. Ergens ontbijten koffie met heerlijke pistolets.
Hasta leguna, tot ziens.

• 25 Mei 2015 - 22:35

Kees Kraakman:

Klinkt allemaal weer heel mooi, blijf genieten en hou vol!

• 26 Mei 2015 - 11:57

Cor Vreeker:

Dag Tineke en Herman.
    Ontzettend leuk om zo met jullie mee te leven. Ben ook wel een beetje jaloers op jullie . Fijn data jullie zoveel plezier hebben. Veel plezier verder en ik blijf jullie volgen !Ik zie Herman wel weer in Nijmegen.
    Groet van uit een "koud "Blokker,
    Cor.

• 26 Mei 2015 - 16:28

Piet En Giny:

Wat gaat het goed met jullie, al 175 km gelopen inclusief alle tegenslagen!
    Ga zo door, Wij zijn wel een beetje jaloers hoor....
    Groet van ons.

• 26 Mei 2015 - 18:51

Siem En Marian:

Dag Tineke en Herman,
    Dank voor jullie positieve berichten. We blijven graag op de hoogte.
    Groeten uit Uitgeest!

• 28 Mei 2015 - 00:40

Leny En Jaap:

Dag Herman en Ineke

Geweldig dat we wat van jullie kunnen lezen.
    't duurde even voordat ik de site gevonden had.
    Na een matig begin, regen en mist, nu toch al veel mooie ervaringen.
    Onze eerste ervaring met een refugiio was de oude refugio in Roncesvalles.
    Wij kijken nog steeds met vreugde terug op onze tocht( 2010)
    Geniet van alle dagen en de ontmoetingen en neem de tijd.

Lieve groet van geïnteresseerde supporters in Uitgeest
    Leny en Jaap

• 30 Mei 2015 - 14:38

Ans En Ben Verheijde:

Tinneke en Herman, fijn om weer iets van Jullie te horen. Wij leven met jullie mee. .Jullie doen heel wat indrukken op. Heel veel sterkte nog voor de resterende km.s. En tot de volgende keer. Hart. Gr. Ans en Ben.